Available courses

Відеокурс для батьків дітей з розладами аутистичного спектра. Тільки необхідна інформація! 

Ми збираємо найсучаснішу інформацію про аутизм із джерел світової психології. У відеокурсі відповіді на запитання:

  • Що таке аутизм?
  • Які його прояви?
  • Які причини аутизму?
  • Що саме потрібно робити для корекції аутизму?

Семінар було проведено в  ГО "Центр абілітації і корекції "Сонячна Сова" кандидатом психологичних наук, старшим науковим співробітником Інституту спеціальної психології НАПН України Компанець Наталією Миколаївною.

Доступ до перегляду семінару надається під час організованих курсів ГО "Центр абілітації і корекції "Сонячна Сова"

Для запису на курс напишіть лист на адресу:
det.psiholog@gmail.com

Відеокурс ствоено як додаток до книги  КОМПАНЕЦЬ Н.М. «Моделювання ІПР дошкільника з особливими освітніми потребами»

У курсі подано модель складання Індивідуальної програми розвитку дитини дошкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Модель предствлено у  вигляді алгоритму поетапного складання ІПР. Особливу увагу приділено етапу діагностики  (Діагностичний маршрут дошкільника) та створення  індивідуальних освітніх планів відповідно Базового компоненту дошкільної освіти.

Для перегляду зареєструйтеся на сайті http://edu.mir-detej.kiev.ua/ (без реєстрації неможливо дати доступ) і повідомте адміністратора на ел.пошту det.psiholog@gmail.com

Вартість перегляду відеосемінару - 50 грн.
Для тих, хто придбав книгу - безкоштовно.

Пірміда навчання Вільямса та Шеленбергера - основа не тільки для пояснення, в якому порядку відбувається розвиток диини. Це - основа для побудови індивідуальної програми розвитку дитини, яка навчається в умовах інклюзії.

Цей курс є фрагментом курса для педагогів та батьків "Аутизм: психолого-педагогічний супровід в умовах інклюзивного навчання"

Обычно принято считать, что ребенка необходимо хорошо подготовить к школе. Однако, мы забываем о первой ступеньке ребенка по пути к социуму. Подготовка к детскому саду - это залог легкой адаптации ребенка к новым условиям жизни.